Pleo – spar tid, tastefejl og penge

Foren Pleo med de værktøjer, som din økonomiafdeling bruger, så du og dit team kan spare tid og eliminere manuelle fejl.

 

Hvad er Pleo?

Pleo er en centraliseret udgiftsløsning designet til hjælpe virksomheder med at bevare fuld kontrol og overblik over alle udgifter. Med hjælp fra innovativ teknologi, eliminerer Pleo manuelle udgiftsrapporter, simplificerer bogføring og reducerer administrative opgaver for dig.

Hvordan kommer du i gang?

Pleo kan benyttes af alle virksomheder i enhver branche. Du skal blot uddele et Pleo-kort med individuelle forbrugsgrænser til dit team, og så sporer og organiserer Pleo disse transaktioner for dig, så du kan bevare det fulde overblik. Din Pleo-konto bliver forbundet til virksomhedens bankkonto, så du nemt kan overføre penge til din Pleo-konto, når du har brug for det. Alle transaktioner kan eksporteres til din virksomheds foretrukne regnskabssystem.

Kom i gang nu, og brug mindre tid på papir og mere tid på arbejde. Pleo sørger for at holde styr på alle udgiftsrapporter og kvitteringer, så du og dit team kan fokusere på det arbejde, der virkelig vækster!

Kontakt os, og hør mere om Pleo, samt hvad Seehusen Advice kan gøre for at styre jeres økonomi i den rigtige retning.

Kontakt os

Seehusen Advice